BOOKINGSKJEMA

Bookingskjema for Domaine Juan Flore:
 
Vennligst les gjennom dette bookingskjema, samt leieinstrukser før utfyllingen skjer.
(Bassengområdet er stengt i perioden 21.oktober-1.juni 2012/13)
* = må fylles inn
  • (*)
  • (*)
  • (*)
  • (*)
  • (*)
  • (*)
  • (*)
  • (*)
  • Du må skrive inn koden under før du trykker på send knappen

 

Leieregler:
  • Leietager må være fyllt 25 år. 
  • Leiedøgn er fra kl.16 til kl.10,  såfremt annet ikke er avtalt med utleier.
  • Signert leiekontrakt blir oversendt leietager og skal være signert før en eventuell leieperiode tiltres.
  • Det påløper et obligatorisk utvaskgebyr av leiligheten i tillegg til leiesum. Dette gebyr inkluderer 4 timer utvask ved utflytting.
  • 25% av leiesummen skal være innbetalt senest innen 1 uke etter bookingen, i motsatt fall frafalles reservasjonen.
  • Det resterende leiebeløpet, skadedepositumsbeløp og utvaskgebyr skal være innbetalt på konto senest 2 mnd før leieperioden tiltres.
  • Skade-depositums beløpet på Kr.3.000,- blir refundert tilbake til leietageren 2 uker etter at leieperioden avsluttes, og leiligheten er sjekket for skader/mangler.
  • Røyking er ikke tillatt inne i leilighetene.
  • Det er ikke tillatt med husdyr.
  • Ansvarlig leietager skal selv være tilestede/være boende under leieperioden, og står ansvarlig for leieforholdet.
  • Leiligheten skal behandles med forsiktighet.
  • All søppel/flasker skal kastes i søppelrommet i kjelleren/P-huset.
  • Husk å slå av aircondition og/eller panelovner når dere ikke er i leiligheten.  Spesielt ved avreise.
  • Sjekk om alle dører og vinduer er lukket samt at skoddene er nede når leiligheten forlates.
  • Ute området skal sjekkes for søppel, sneiper, glass etc. ved avreise.
  • Alle hagemøbel-puter skal tas inn og skjermes for regn og solbleking under oppholdet, samt tas inn i leiligheten ved avreise.(Ved avreise plasseres putene i køyesenger på soverom eller i sofa). DET ER FORBUDT Å LEGGE HAGEPUTENE PÅ GRESSPLEN ELLER PÅ FLISENE I UTEAREALET!
  • I leilighet 504 er det IKKE lov å oppholde seg, leke, løpe etc på gressplenen på fellesarealet utenfor 504 sin hage!
  • Innbetaling/kvittering av leiebeløpet skal fremvises ved overtagelsen av nøkler.
  • Nøkler som blir tapt under leieoppholdet vil bli belastet leietager med Kr.850,- som går til fratrekk på leietagers skadedepositum. Basseng-armbånd som blir borte vil også bli belastet med Kr.450,- pr/stk
  • Nøklene til leielighetene MÅ ALDRI stå plassert i dørlåsen på innsiden av utgangsdøren når dere forlater leiligheten. Dette medfører at leietager IKKE kommer seg inn i leiligheten igjen, og låsen må borres opp. Kostnader vil bli trukket fra på skadedepositumet. (Kr.3000,-)
  • Leiligheten skal ryddes ved avreise, og oppvaskmaskin skal eventuelt skrues på hvis den ikke allerede er tømt. Mat og tørrvarer som er åpnet skal IKKE etterlates i leiligheten - Leietagere må holde vasketabletter og vaskepulver selv.
  • Leietager er økonomisk ansvarlig for skader/mangler som påføres leilighetene.
  • Eventuelle skader/mangler i leiligheten skal meldes fra til utleier snarest. Mangler/skader som fremkommer ved ankomst skal også meldes fra til:
    +47 91609817/+4740408383.
  • Bookingskjemaet skal sendes signert i retur til gfr@gladengen.no INNEN 2 dager etter bookingen er foretatt. I motsatt fall kan reservasjonen frafalle og utleier kan leie ut til andre interressenter/leietagere.
  • Leietagere som ønsker garasje under leieperioden, må gi beskjed om dette før leieperioden tiltrer og helst ved kontrakt-signeringen.
  • Leiekontrakt og innbetalingsanvisning blir tilsendt leietager på e-mail, såfremt annet ikke er avtalt. 
  • Leietagere plikter ved ankomst å gjøre seg kjent med leieinstruksene som er plassert i hvit ring-perm i alle leilighetene. 
  • Leietagere som ønsker sengetøy og håndkler bes om å bestille dette på forhånd (ekstra gebyr i tillegg til leien kr.150).
  • Utvask-gebyret er obligatorisk for alle leietagere, og er gjeldende i alle leilighetene.
  • Utleier står ikke ansvarlig for uforutsette hendelser som kan oppstå på utstyr som feks på elektriske apparater ol som oppstår nært opptil leieperioden, eller under forrige utleieperiode før leiestart.
  • Uteområdene kan ikke forventes å være vasket. 

Jeg bekrefter at leieregler er lest, og at personopplysninger stemmer.